Business Documents
 

Telefon: +45 7022 6662

Hjem
Koncept
Formater
Forsendelse
Integration
Referencer
Nyheder
Kontakt
Login
ERP Integrator
eConomic via mail
eConomic

Installation af ERP Integrator

For at du kan få en fornemmelse af hvor enkel ERP integratoren fungerer er her en kort introduktion til applikationen med tilhørende screendumps.

1. Ved opstart er det første der møder dig en login skærm der beder dig om sti til din database samt brugernavn og adgangskode. Du kan vælge mellem flere foruddefinerede ERP systemer:

 .

 

Efter valg af ERP system (eller oprettelse af egen type forbindelse) vælges hvilken dokumenttype der skal konfigureres:

Her er vist et eksempel med konfiguration af fakturaer:

Som det ses er hentes SQL tabellerne ud i højre kolonne med mulighed for valg af tabel kollonner samt hvilke felter de enkelte kolonner skal oversættes til.

Gennem hele processen giver ERP Integratoren advarsler om hvilke felter der bør udfyldes og oversættes. Desuden meldes deciderert fejl såfremt der ikke er valgt påkrævede informationer.

Det er herudover en række mere avancerede funktioner:

Felter med mulighed for sub-queries

Anvendelse af filtre således kun udvalgte informationer udtrækkes (e.g. kun en bestemt debitorgruppe)

 

Når alle indstillingerne er udfyldt vælges hvilken folder der skal anvendes som temporær lager for de filer der udtrækkes og igen sendes videre til BusinessDocuments for bearbejdning.

Herefter bliver alle filer der matcher de angivne filter udlæst til en XML fil der sendes videre via Communicatoren til det centrale BusinessDocuments. Dermed undgår du at skulle have unødvendige applikationer kørende lokalt. Det er kun nødvendigt at have een applikation kørende: BusinessDocuments Communicator med ERP Integrator som står for udlæsning af data fra dit ERP system til det centrale BusinessDocuments.

Når først du en gang for alle har konfigureret BusinessDocuments Communicator med ERP Integrator får du mulighed for at udlæse og konvertere videre til alle de tilgængelige formater i BusinessDocuments. I tilfælde af at du har behov for et format der ikke findes på listen er du velkommen til at kontakte os for at høre om mulighederne for implementering af egne formater.

Se også konceptbeskrivelse og mulige formater.

Digitaliser dine forretningsprocesser

En løsning med BusinessDocuments giver dig mulighed for at digitalisere mange af dine forretningsprocesser. Det betyder at du kan koncentrere dig om at påvirke bundlinien i positiv retning.

BusinessDocuments fungerer perfekt sammen med de fleste toneangivende ERP systemer så som SAP, Axapta (Ax), Navision (NavX), C5, eConomic m.fl.

Vi er eksperter indenfor ordre- og fakturaprocesser og mener i al beskedenhed at BusinessDocuments er et af de mest stabile og skalerbare systemer til håndtering af digitale forretningsprocesser. 

Ring 7022 6662 for yderligere information allerede idag!

 

Hjem
Koncept
Formater
Forsendelse
Integration
Referencer
Nyheder
Kontakt
Login
BusinessDocuments • Vandtårnsvej 62 • DK-2860 Søborg • Denmark • +45 70 22 66 62 • info@businessdocuments.dk
® Copyright 2005-2018  •  BusinessDocuments